برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

در مقاله امروز قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه متوجه شوید که چه دستگاه هایی به اکانت تلگرام شما متصل است . لطفا با ما همراه باشید .

استفاده غیر مجاز از اکانتتان 

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در حالیکه با تلفن همراهتان مشغول چت با دوستتان در تلگرام  هستید ممکن است شخص سومی باشد و پیام های شما را بخواند ؟ فکر میکنید چطور چنین موضوعی ممکن است ؟ آیا فکر می کنید می توانید این مشکل را برطرف کنید ؟ باید گفت اگر اگر زود به فکر حفاظت از اکانت خود نیافتید ممکن است در دام مزاحمان بیافتید و مورد آزار و اذیت قرار بگیرید . ما در این مقاله به شما آموزش داده ایم که چگونه متوجه شوید شخصی در حال استفاده از اکانتتان هست یا خیر .

نکته مهم درباره امنیت تلگرام 

سعی کنید تلفن همراه خود را در دست اشخاصی که نمی شناسید قرار ندهید زیرا با اندک دانشی می توان از طریق در اختیار داشتن تلفن همراه و دسترسی یه تلگرام یک اکانت را هک نمود و وارد حریم شخصی فرد شد . و نکته دیگر این است سعی کنید هرازگاهی Active Sessions را چک کنید . تا متوجه شوید اکانتتان به جز خودتان در اختیار شخص سوم هست یا نیست .

مراحل بررسی لیست اکانت های متصل به اکانت تلگرام

برای اینکه ببینید چه دستگاه هایی به اکانت تلگرام شما متصل است لطفا مراحل زیر را انجام دهید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آی سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه(تنظیمات) Settings را کلیک کنید .
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • گزینه Active Sessions را انتخاب کنید.
  • در این شرایط لیستی از دستگاه های مختلف نمایش داده می‌شود و شما می توانید اکانت تلگرام خودتان  را که در آن‌ها فعال است،مشاهده کنید.

بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام

  • اگر در این لیست دستگاهی را مشاهده کردید که به نظرتان عجیب و ناشناس است، سریعا نام آن را لمس و در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه OK را انتخاب کنید.

توصیه می کنم حتما  قابلیت تایید دو مرحله ای را برای اکانت خود فعال نمایید.در برخی شرایط ممکن است زمانی که شما با هدف حذف دستگاه از لیست Active Sessions وارد عمل می‌شوید، با ایرور خاصی مواجه گردید که به شما اجازه حذف آن دستگاه را ندهد. زیاد نگران نباشید کمی صبور باشید و چند دقیقه بعد مجددا فرایند بالا را طی کنید مشکل برطرف خواهد شد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

منع: الو رایانه کمک